موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۱۰ دی ۱۴۰۰

سفر قهرمانی مسیر صحیح خودشناسی

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا کلاس های سفر قهرمانی ویژه درمانجویان مهر سهیلا در حال برگزاری است. این کلاس ها با حضور سرکار خانم سعیده امانی مدرس دوره های سفر قهرمانی هر هفته روز های دوشنبه برگزار می گردد. کلاس های سفر قهرمانی در واقع مسیر های صحیح خودشناسی را آموزش می دهد.

نیکوکاری امید زندگی نیشتمان نیکوکاری امید زندگی نیشتمان ۷ دی ۱۴۰۰

کودکان شاد

اولین راز پرورش کودکی شاد تمجید از اوست . عشق مطلق والدین مهمترین عامل در شادی کودکان است. وقتی کودکان بزرگ می شوند دانستن اینکه علایق ، عقاید ، خصوصیات و استعداد هایشان با ارزش تلقی می شود پایه گذار شادی سالهای بعدی زندگی شان خواهد بود . البته پذیرش کودک به معنای چشم پوشی همیشگی از خطاهایش نیست . یاد بگیرد که عملکرد کودک را نقد کنید نه شخصیت اورا . همچنین آنچه را که از کودک می خواهید به او بگویید نه آنچه را که نمی خواهید.


خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۷ دی ۱۴۰۰

اهدای تبلت و لپ‌تاپ در استرالیا

همکاری مشترک بنیاد یارا و موسسه مردم ‌نهاد مهرگیتی؛ مهرگیتی با همراهی دوستان خود در استرالیا اقدام به جمع‌آوری و تهیه تبلت و لپ‌تاپ و ورود به کشور جهت توزیع در مناطق کمتر برخوردار کشور می‌کند.

این کمپین از دو بخش تشکیل می شود:

1. جمع آوری تبلتها و لپتاپهای دست دوم در استرالیا

اگر در استرالیا هستید یا دوستانی در آنجا دارید می‌توانند برای اهدای تبلت یا لپ‌تاپ خود فرمی که در وبسایت یارا قرار داده شده پر کنند یا با شماره موبایل 0424906212 در استرالیا تماس بگیرند.

لینک صفحه: https://usedtablets.yarrafoundation.com/fa/

2. جمع آوری کمک‌های نقدی شما جهت تهیه و ارسال تبلت

اگر تبلت یا لپتاپ دست دومی ندارید ولی همچنان علاقه‌مند به همیاری در این کمپین هستید، می‌توانید به این کمپین کمک مالی کنید. دوستان ما در بنیاد یارا مبالغ جمع آوری شده را برای خرید و پوشش هزینه‌های ارسال تبلتها به ایران استفاده خواهند کرد.

لینک صفحه : https://www.mycause.com.au/page/252337/used-tablets-campaign-2021

خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۷ دی ۱۴۰۰

افتتاح خوابگاه شبانه روزی دانش‌آموزی در نهبندان خراسان جنوبی

خوابگاه شبانه روزی «دکتر غلامحسین شکوهی» در نهبندان استان خراسان جنوبی هفدهم آذر ماه 1400 با حضور خیرین، مسئولین استانی و مدیر عامل موسسه مردم‌نهاد مهرگیتی افتتاح گردید. این خوابگاه دانش‌آموزی پروژه شماره 405 مهرگیتی است که با زیربنای 913 مترمربع، 15 اتاق و 90 تخت خواب پذیرای دانش‌آموزان پسر دبیرستان نمونه دولتی «دکتر محمد علی جوادی 2» پروژه شماره 69 مهرگیتی خواهد بود.

بوستان امید و رحمت بوستان امید و رحمت ۷ دی ۱۴۰۰

راه اندازی خانه بوستان امید و رحمت

راه اندازی مرکز نگهداری شبانه روزی نگهداری از دختران بی سرپرست سنندج توسط خیریه بوستان امید و رحمت. موسسه خیریه بوستان امید و رحمت یک موسسه کاملا مردمی می باشد که از سال 95 با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی شروع به فعالیت نمود و طی سالهای اخیر با مدیریت افتخاری توسط جمعی از خیر اندیشان شهر سنندج و همت خیرین خدمات ارزنده ای به جامعه هدف ارائه داده است.

خیریه باران رحمت الهی خیریه باران رحمت الهی ۷ دی ۱۴۰۰

یلدا و مهربانی

ما مردم ایران همه یک خانواده بزرگ هستیم. خانواده‌ای خون‌گرم و هم‌دل که همیشه در سختی‌ها کنار هم بوده‌ایم و همیشه با شادی هم خوشحال شدیم. باور کنید بسیار راحت است روشن کردن چشمانی بی نور که پشتوانه زندگیشان را از دست داده اند و منتظر دستی گرم هستند که لحظه ای بر سرشان کشیده شود. بیایید در شب‌های بلند سال حامی نیازمندان باشیم.


خیریه باران رحمت الهی خیریه باران رحمت الهی ۷ دی ۱۴۰۰

پویش برکت

در این روزهای سخت که کرونا امان بسیاری از هموطنانمون را بریده ، بسیاری دیگر در شمال کشور سالهاست با بدیهی ترین مشکلات معیشتی برای خانواده هاشان روبرو هستند و این یعنی ، از تامین اولین قوت غالب زندگی یعنی “نان” و “آب سالم” ناتوان هستند. برنامه مشخص ما در موسسه خیریه باران رحمت الهی این است که معادل ریالی نذورات را صرف تهیه آرد و برنج و... برای مردم محروم استان گلستان کنیم .

خیریه باران رحمت الهی خیریه باران رحمت الهی ۷ دی ۱۴۰۰

برند خیریه خود را به دارایی تبدیل کنید

برند وسیله ای است که از طریق آن و توسط مجموعه پیام هایی که منحصر به شماست، با مشتریانتان ارتباط برقرار می کنید. اگر برند با دقت ساخته شود، هم می تواند نشان دهنده موضوع و داستان شما باشد و هم دیگران را به آن دعوت کند. در جهان پر از هیاهوی بازاریابی خیریه ها، بسیاری از سازمان های خیریه مأموریت، اهداف و خدمات مشابهی دارند. به علت وجود و تمرکز مشابه مؤسسات خیریه دیگر، که به عنوان رقیب (ارائه دهندگان جایگزین) شناخته می شوند، برند غالباً می تواند بزرگ ترین تفاوت و تنها شانسِ ایستادن در این بازار رقابتی باشد.

موسسه خیریه پیام امید موسسه خیریه پیام امید ۷ دی ۱۴۰۰

آغاز توانمندسازی نوجوانان و جوانان کم برخوردار با آموزش رشته های آی تی و دیجیتال

فاز نخست طرح مسوولیت اجتماعی «بچه‌های آروان» با آموزش 20 دانش‌پذیر آغاز شد. این طرح با محوریت آموزش رشته‌های پررونق آی‌تی و دیجیتال و با هدف توانمندسازی نوجوانان و جوانان کم‌برخوردار است. ابر آروان در طرح «بچه‌های آروان» با تکیه بر یک «مای جمعی» و همراهی زنجیره‌ای از شرکت‌ها و موسسات مردم‌نهاد به‌دنبال توانمندسازی 99 تن از اقشار کم‌برخوردار از بین سه گروه کانون‌های اصلاح و تربیت، کودکان کار و نوجوانان یا جوانان مناطق محروم است تا با آموزش رشته‌های حوزه‌ی IT و دیجیتال امکان دسترسی به فرصت‌های برابر اجتماعی را برای این دانش‌پذیران فراهم کند.


خیریه بچه های سیب سرخ خیریه بچه های سیب سرخ ۷ دی ۱۴۰۰

تامین هزینه های دندان پزشکی کودکان نیازمند

دندان پزشکی موسسه خیریه بچه های سیب سرخ با تعداد 47 پزشک که همگی به صورت داوطلبانه در حال فعالیت هستند به کودکان نیازمند زیر هجده سال معرفی شده توسط خیریه های مختلف خدمت رسانی می نماید. 


Loading...