مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه ۷ دی ۱۴۰۰

فرزندان موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه و کسب افتخار

رضا یکی از مددجویان معلول موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه در رشته شطرنج در مسابقات کشوری خراسان رضوی موفق به کسب مقام سوم کشوری و مدال برنز وکسب مدال طلای اخلاق و مدال نقره توانمندیهای کشور شد.

مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه ۷ دی ۱۴۰۰

خانه آرزوها در اولین پنجشبه دی ماه، آنلاین بازگشایی می‌شود

خانه آرزوهای موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه در اولین پنجشنبه دی ماه به صورت آنلاین برگزار می شود. آرزوی کودکان در وب سایت موسسه به آدرس www.urmiachild.com قابل دسترس است و حامیان مهربان می توانید به صورت آنلاین آنها را برآورده کرده و سفیر خوشحالی کودکان نیازمند باشید.

موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۷ دی ۱۴۰۰

داستان ماه اکتبر و روبان صورتی با همکاری موسسه بهنام دهشپور

همزمان با فرا رسیدن ماه اکتبر (ماه جهانی ارتقاء آگاهی بانوان در زمینه سرطان سینه) امسال نیز پویش ملی همه با هم به پیش، برای جهانی بدون ترس از بیماری سرطان پستان، امسال نیز با شعار چند دقیقه برای یک عمر با همکاری موسسات خیریه دهش پور و موسسه خیریه مهر سهیلا و بیش از 20 موسسه همکار برگزار گردید.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۷ دی ۱۴۰۰

شکوه شب یلدای باستانی در آسایشگاه خیریه کهریزک

با حضور انبوهی از هنرمندان و خیرین در کنار مددجویان، جشن بزرگ شب یلدا در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد. سالن محل اجتماعات آسایشگاه میزبان جمع کثیری از سالمندان، معلولین و بیماران مبتلا به ام اس شد که خانه و کاشانه آنان کهریزک است و در تمامی مناسبت ها گردهم می آیند تا چنین شب و روزهای فرخنده ای را با شادی و نشاط بگذرانند.

انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی صبا انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی صبا ۷ دی ۱۴۰۰

جایزه‌ 50،000 دلاری یونسکو برای «آموزش زنان و دختران»

یونسکو در راستای گسترش امکانات آموزشی برای زنان و فقرزدایی پایدار در کشورهای در حال توسعه، هر سال جایزه‌ای 50.000 دلاری را با عنوان «آموزش برای زنان و دختران» به افراد و خیریه‌های واجد شرایط اهدا می‌کند. این جایزه که با حمایت دولت چین تأمین مالی می‌شود، هر سال به 2 برنده تعلق می‌گیرد تا بتوانند فعالیت‌های خود را در ابعاد بزرگ‌تری ادامه دهند.


خیریه بچه های سیب سرخ خیریه بچه های سیب سرخ ۷ دی ۱۴۰۰

کمپین «تو را به خیر، همه را به سلامت»

کمپین«تو را به خیر، همه را به سلامت» با هدف جمع آوری نذورات و کمک‌های خرد و کلان مردم برای مقابله با بیماری کرونا راه اندازی گردید. هدف اصلی ما در این کمپین فرهنگ‌سازی و حساس ساختن مردم و سازمان‌های دولتی و خصوصی نسبت به مسئله بهداشت و سلامت است.

موسسه خیریه محک موسسه خیریه محک ۷ دی ۱۴۰۰

معرفی لوگوی محک به مناسبت سی سالگی



مؤسسه خیریه محک در سی‌امین سال فعالیت خود، از لوگوی ویژه سی سالگی این مؤسسه رونمایی کرد. شریف نظام مافی، مدیرعامل محک ضمن اشاره به این موضوع که تمامی دستاوردهای محک در این سی سال در قبال حمایت از 35 هزار کودک مبتلا به سرطان و خانواده آنها وامدار اعتماد و مشارکت، نیکوکاری مردم بوده است، این تغییر لوگو را ادای احترام به آنان دانست

خیریه دارالاحسان سنندج خیریه دارالاحسان سنندج ۷ دی ۱۴۰۰

اساتید برتر دنیا

براساس اعلام دانشگاه کردستان ؛ "دکتر عبدالله سلیمی، دکتر محمد رضا ستاره، دکتر رحمت صادقی و دکتر حسن بیورانی" از استادان دانشگاه کردستان ، که دارای مرتبه استاد تمامی می باشند، در زمره 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند.


موسسه خیریه محک موسسه خیریه محک ۷ دی ۱۴۰۰

محک از دیدگاه بین الملل

محک اولین سازمان غیر دولتی در منطقه خاورمیانه است که از استاندارد NGO Bench markring شرکت بازرسی بین المللی SGS را اخذ کرده و به دریافت گواهینامه مربوط به این استاندارد نائل شده است. این استاندارد براساس آنالیز عملکرد 25 سازمان بزرگ غیر دولتی توسط شرکت SGS شکل گرفته است و حاوی بهترین شیوه های کاری برای اداره یک سازمان غیر دولتی است که در 108 آیتم تعریف گردیده است و براساس آن عملکرد یک NGO مورد ارزیابی قرار می گیرد.
موسسه خیریه محک موسسه خیریه محک ۷ دی ۱۴۰۰

اولین خبرنامه سال 1400 محک

در این خبرنامه که 77امین خبرنامه محک محسوب می‌شود، مثل همیشه پیامی از سعیده قدس بنیانگذار و شریف نظام‌مافی مدیرعامل محک می‌خوانید و خبرهای خوبی مثل «کاشت سی نهال به مناسبت سی سالگی محک»، «دلقک‌ها آمدند و صدای خنده در محک پیچید» را باهم مرور کنیم. همچنین دفاتر شرق تهران، اعضای جدید هیأت مدیره محک و آموزش پخت یک غذای مقوی در این شماره از خبرنامه منتشر شده است. علاوه بر اینها چند گزارش و گفتگو در این شماره از خبرنامه هست که خواندن آنها خالی از لطف نیست.
برای دریافت خبرنامه محک کلیک کنید
Loading...