خیریه باران رحمت الهی خیریه باران رحمت الهی ۱۲ دی ۱۴۰۰

پخش غذای گرم

 تهیه و توزیع غذای گرم خیریه باران رحمت الهی به صورت ماهانه هر ماه در استان گلستان چند صد پرس غذا را با کمک نیکوکاران بین نیازمندان توزیع می‌کند. هدف کمپین ما رساندن غدای سالم و گرم بین افراد نیازمند استان گلستان است. این کار خداپسندانه به‌صورت دائم در خیریه باران رحمت الهی اجرا خواهد شد و شما عزیزان می‌توانید در کارخیر مهربانی خود را در قالب این پویش به ثمر برسانید.

برای مشاهده بیشتر موارد به سایت زیر مراجعه نمایید.

https://aparat.com/v/zmygP

مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه ۱۲ دی ۱۴۰۰

کمیته بانوان موسسه در پویش «پنجشنبه‌های همدلی»

بانوان خوش سلیقه موسسه هر هفته روزهای پنجشنبه دور هم جمع می‌شوند تا با تهیه و فروش غذاهای سنتی_خانگی سفره‌های خیرین سخاوتمند را به برکت شادی و خوشحالی کودکان بیمار و نیازمند زینت ببخشند.
این هفته بانوان موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه برای فروش «پلو با خورشت قیمه» تدارک دیدند و خیرین و حامیانی که تمایل دارند در این امر نیک سهیم شوند، می‌توانند با شماره 09147267006 تماس گرفته و غذا رزرو کنند. تمام درآمد حاصل از فروش غذا در پویش «پنجشنبه‌های همدلی» صرف کمک به معیشت، تحصیل و تهیه داروی کودکان بیمار و نیازمند عضو موسسه می‌شود.
مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه ۱۲ دی ۱۴۰۰

توزیع 1000 پک یلدا و موادغذایی/برگ زرین دیگری در دفتر مهربانی ارومیه رقم خورد

در آستانه شب یلدا یک‌هزار کودک بیمار و نیازمند به لطف حمایت‌های بی دریغ حامیان و مهربانی خیرین بسته های ویژه یلدا و معیشتی دریافت کردند. امسال یلدا برای کودکان نیازمند رنگ و عطر دیگری داشت چون بسته‌های معیشتی تنها قرار بود شامل، مرغ، برنج، پنیر، ماکارونی، عدس و روغن باشد اما مقیاس مهربانی خیرین آنقدر وسعت داشت که اقلام دیگری مانند موادشوینده، انواع شکلات صبحانه و حتی گوشت نیز به آن اضافه شد و کودکان را کلی ذوق زده کرد.


موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۱۲ دی ۱۴۰۰

آغاز امتحانات دانش آموزان معلول کهریزک

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با حضور ناظرانی از آموزش و پرورش شهر کهریزک و در مرکز آموزش « ما می خواهیم، ما می توانیم » ، امتحانات دانش آموزان معلول کهریزک در حال برگزاری است. این 22 دانش آموز معلول و مستعد که زیر نظر معلمان افتخاری خود مشغول به تحصیل هستند، در حالی امتحانات ترم نخست سال تحصیلی 1400 _1401 را پشت سر می گذارند که در صورت موفقیت، مجوز حضور در ترم دوم سال تحصیلی آینده را کسب خواهند کرد.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۱۲ دی ۱۴۰۰

آسایشگاه خیریه کهریزک البرز مجموعه ای از توانمندی هاست

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: براتی رئیس هیئت های جانبازان و معلولین استان البرز به همراه اعضای شورای شهر محمد شهر با حضور در مجموعه کهریزک با ورزشکاران معلول این مرکز دیدار و از نفرات انتخاب شده برای حضور در تیم ملی بوچیا تقدیر کردند. در مسابقات کشوری و انتخابی بوچیا 7 نفراز معلولین ورزشکار کهریزک البرز بصورت مجازی شرکت که 2 نفر از آنها برگزیده و برای مسابقات پیش رو کشور به اردوی تیم ملی دعوت می شوند

موسسه خیریه محک موسسه خیریه محک ۱۲ دی ۱۴۰۰

سرطان در کودکان

شایع ترین بدخیمی در طب اطفال لوسمی یا سرطان خون است که خوشبختانه نزدیک به 80 درصد این بیماری قابل درمان است. البته مشروط بر اینکه علایم بالینی، تشخیص به موقع، درمان بجا و به موقع و بسیاری از عوامل موثر در درمان مانند کنترل پرستاری، وجود دارو و… همه با هم مهیا باشند. سالانه 3 تا 4 کودک از هر صد هزار کودک در جهان به انواع سرطان‌ها مبتلا می‌شوند که در این میان سرطان‌های لوسمی، لنفوم و مغز شایع‌ترین آنها هستند. تب مکرر، عفونت‌های پی‌درپی و کم‌خونی از علایمی هستند که پزشک را به فکر بررسی از نظر بروز سرطان می‌اندازد. خوشبختانه در حال حاضر برای اغلب سرطان‌های کودکان به خصوص لوسمی، درمان وجود دارد و 70 درصد از کودکان مبتلا درمان می‌شوند.
موسسه خیریه محک موسسه خیریه محک ۱۲ دی ۱۴۰۰

خدمات ارائه شده به کودک مبتلا به سرطان

هنگامی که کودکی به بیماری سرطان مبتلا می‌شود، علاوه بر درد جسمانی ناشی از بیماری، ترس از محیط بیمارستان، اندوه برای دوری از فضای خانه و اتاق بازی خود و دوستان و همکلاسی‌هایش را نیز تجربه می‌کند. این میزان از تنش و اضطراب برای کودکی با سن پایین، قابل درک نیست به همین دلیل کودکان، به سبب فشارهای روانی ایجاد شده، ممکن است دچار افسردگی، اضطراب، بدرفتاری‌های متعدد، پرخاشگری و… شوند. یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های واحد روان‌شناسی محک، حضور نزد بیمار و کمک به او جهت سازگاری بیشتر با بیماری و عوارض روانی و جسمانی مرتبط با آن است.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۱۰ دی ۱۴۰۰

به همت مرکز علمی کاربردی رقم خورد ؛ آموزش اطفاء حریق ویژه کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با حضور کارشناسان آتش نشانی از منطقه 7 عملیاتی، آموزش اطفا حریق کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک در دستور کار قرار گرفت. در این دوره از جلسات تئوری و عملی، بیش از 90 نفر از کارکنان واحد پرستاری، آموزش های لازم جهت اطفا حریق احتمالی را زیر نظر کارشناسان آتش نشانی دریافت کردند.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۱۰ دی ۱۴۰۰

استقبال از سال نو میلادی در آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در آستانه سال نو میلادی و به رسم زیبای همه ساله، مددجویان مسیحی ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک با برپایی جشن و سرور، به پیشواز سال جدید خود رفتند. تزیین درخت کریسمس_ نماد سال نو میلادی، اهدا گل و هدایای مددجویان مسیحی توسط بابانوئل و مدیران آسایشگاه، از دیگر بخش های مختلف جشن زیبای فرارسیدن سال 2022 میلادی بود.

موسسه خیریه ساریژ دهگلان موسسه خیریه ساریژ دهگلان ۱۰ دی ۱۴۰۰

کمپین جمع آوری کتاب و کاغذ باطله

کاغذ زباله نیست کمپین مردمی جمع آوری کتاب و کاغذ باطله جهت بازیافت با هدف کمک به کودکان کم بضاعت. جمع آوری انواع کتاب های داستانی ، درسی، کمک درسی و کنکوری و هر نوع دفتر و کاغذ باطله پذیرفته می شود. موسسه خیریه ساریژ از شما دوستان عزیز تقاضا دارد با اهداء کتاب هایی که نیازی به آنها ندارید ما را در این امر فرهنگی و خیرخواهانه یاری فرمایید تا در ارتقاء پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مستعد اما بی بضاعت شهر و دیارمان سهیم باشیم.

Loading...