موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲۱ دی ۱۴۰۰

صدای جشن و شادی در کهریزک طنین انداز شد

عزیزه و فرهاد، دو توانخواه ساکن در آسایشگاه کهریزک، تصمیم گرفتند تا وعده های عاشقانه خود را به واقعیت تبدیل کنند. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ صدای خوش جشن و شادی، باز هم در کهریزک طنین انداز شد که این بار جنس آن مربوط به ازدواج و مراسم عروسی 2 تن از توانخواهان ساکن در آسایشگاه است.


خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۱۹ دی ۱۴۰۰

افتتاح مدرسه بهسود 6 در جاجرم خراسان شمالی

مهرگیتی در تاریخ 29 آبان 1400 یک دبیرستان دخترانه را بخش مرکزی جاجرم استان خراسان جنوبی افتتاح کرد. مدرسه «بهسود 6» به همت شرکت بین المللی مدیریت توسعه بهسود احداث گردیده و از مجموعه مدارسی است که این شرکت با همراهی مهرگیتی در استانهای مختلف کشور در حال ساخت دارد.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۱۹ دی ۱۴۰۰

برگزاری کارگاه مادر و کودک با موضوع کاهش استرس در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز

کارگاه مادر و کودک جهت کاهش اضطراب، استرس و بهبود ارتباط خانواده ها با کودکانشان در مرکز نگهداری و توانبخشی کودکان، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: با توجه به اهمیت نقش والدین در زندگی کودک، کارگاهی با عنوان کارگاه مادر و کودک با شرکت مادران و کودکان مرکز آموزش و توانبخشی روزانه کودکان برگزار شد.


موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۱۷ دی ۱۴۰۰

معرفی کتاب قانون توانگری

هیچ کس کسادی و زندگی بی برکت را دوست ندارد . البته نباید هم دوستشان داشت.این کتاب با بیان قوانینی ساده و منسجم کامیابی را تضمین می کند. سبک زیبا و داستان‌گونه نویسنده، ترجمه روان کتاب، ذکر منابع و مراجع مختلف، دسته‌بندی صحیح مطالب،‌ ارئه راهکارهای عملی، آموزش صحیح استفاده از جملات تأکیدی مثبت و بسیاری آیتم‌های دیگر نقاط قوت این کتاب می‌باشد که امیدوارم با مطالعه و استفاده از اصول مطرح شده در این کتاب کم‌کم به قدرتهای درون‌تان ایمان بیاورید و در جهت رشد و ارتقاء مادی و معنوی خود قدمی بردارید!

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۱۷ دی ۱۴۰۰

گردهمایی آموزشی گروه بانوان نیکوکار

ارتقاء دانش خود مراقبتی، نحوه استفاده بهینه از ملزومات یکبار مصرف و دفع صحیح آن، از اهداف اصلی گردهمایی گروه های نیکوکاری در آسایشگاه خیریه کهریزک است. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با تشریک مساعی معاونت اجرایی و سرپرست گروه بانوان نیکوکار، جلسات آموزشی کلیه نیکوکارانی که جهت انجام امور مربوط به بهداشت فردی مددجویان فعال هستند، در برنامه کاری مرکز علمی کاربردی کهریزک و نیز حمایتهای همه جانبه مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک قرار گرفت.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۱۷ دی ۱۴۰۰

قویترین مردان ایران در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز

قویترین مردان ایران با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز از کودکان معلول ذهنی، معلولان جسمی حرکتی و سالمندان ساکن در این آسایشگاه دیدار کردند.

خیریه بچه های سیب سرخ خیریه بچه های سیب سرخ ۱۵ دی ۱۴۰۰

پذیرایی بچه های سیب سرخ از کادر درمان

خیریه باران رحمت الهی خیریه باران رحمت الهی ۱۵ دی ۱۴۰۰

پخش غذای گرم

تهیه و توزیع غذای گرم خیریه باران رحمت الهی به صورت ماهانه هر ماه در استان گلستان چند صد پرس غذا را با کمک نیکوکاران بین نیازمندان توزیع می‌کند. هدف کمپین ما رساندن غدای سالم و گرم بین افراد نیازمند استان گلستان است. این کار خداپسندانه به‌صورت دائم در خیریه باران رحمت الهی اجرا خواهد شد و شما عزیزان می‌توانید در کارخیر مهربانی خود را در قالب این پویش به ثمر برسانید.

خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۱۳ دی ۱۴۰۰

مدرسه آنلاین بسازیم

 تاکنون با همراهی شما عزیزان و شرکت‌ها و موسساتی که با ما همراهی کردند، بیش از 700 عدد تبلت و تلفن همراه هوشمند در میان دانش‌آموزان برتر استان‌های مختلف کشور توزیع شده است. شما می توانید گوشی و یا تبلت اهدایی خود را به آدرس موسسه مردم نهاد مهر گیتی ارسال کنید. 02188369567   02188376690

خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۱۳ دی ۱۴۰۰

افتتاح مدارس جمعیت امام علی در استان خوزستان

 طی تاریخ 22 الی 23 آبان ماه 1400 ، 6 مدرسه مجموعه مدارس امام‌ علی(ع) در استان خوزستان افتتاح شد. این مدارس یک کلاسه جایگزین مدارس سنگی این استان هستند. جمعیت امام علی (ع) با همراهی مهرگیتی 22 مدرسه در استانهای خوزستان، کرمان و سیستان و بلوچستان در حال ساخت دارد که تا کنون 8 مدرسه از این مدارس افتتاح شده است.

Loading...