خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۶ بهمن ۱۴۰۰

مدرسه‌ای به نام معرفت

شهرزاد عاصمی یکی از همراهان قدیمی مهرگیتی است که تا کنون با همراهی دوستانش قرارداد ساخت 3 مدرسه را با مهرگیتی امضا کرده است. مدرسه «الف» در نوک آباد استان سیستان و بلوچستان و مدرسه «احسان» در استان لرستان با همت او ساخته شد. شهرزاد در ماه مبارک رمضان امسال هم تصمیم گرفت تا ساخت سومین مدرسه را به نام «معرفت» رقم بزند. او هزینه ساخت این مدرسه را از کمک‌های نقدی دوستان و دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرامش تأمین کرد.

مدرسه «معرفت» به زودی در روستای کریم آباد جیرفت استان کرمان احداث خواهد شد.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۶ بهمن ۱۴۰۰

گرامیداشت روز مادر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)

به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ، آیین گرامیداشت روز مادر با حضور هنرمندان استان البرز در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در کشور به نام روز مادر نامگذاری شده است و در چنین روزی فرزندان با اهدای گل و هدایا به مادران خود این روز را گرامی می دارند اما در این بین مادرانی هستند که در حسرت دیدن فرزندان خود می باشند مادرانی که سال ها برای فرزندان خود زحمت کشیده اند و امروز خواسته یا ناخواسته شرایط روزگار آنها را از فرزندان خود دور کرده است.به همین منظور جشن با شکوهی با حضور مادران سالخورده و هنرمندان استان البرز در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.


خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۶ بهمن ۱۴۰۰

افتتاح دو مدرسه «قلم» در استان خوزستان

در تاریخ 22 آبان ماه 1400 دو مدرسه 3 کلاسه به نامهای قلم3 و قلم 8 با حضور خیر محترم در استان خوزستان افتتاح شد. مدرسه قلم 3 که پروژه شماره 312 مهرگیتی است در روستای آلبونیس اهواز واقع شده و مدرسه قلم 8 ، پروژه شماره 311 مهرگیتی است که برای بچه‌های روستای عدل شوشتر احداث شده است.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۳ بهمن ۱۴۰۰

کهریزک نزدیک ترین راه ارتباطی با خداست

مدیران بانک ملت در اقدامی پسندیده با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز ، توانخواهان این مجموعه را خوشحال کردند. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز : عبادیان معاون اداره کل بانک ملت و عسگری ریاست مسئولیت های اجتماعی بانک ملت با اهدا هدایای غیر نقدی از آسایشگاه خیریه کهریزک دیدن کردند.

انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی صبا انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی صبا ۳ بهمن ۱۴۰۰

مرحله دوازدهم توزیع بسته‌های معیشتی

روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی صبای شهرستان بوکان:40 بسته معیشتی شامل (برنج، مرغ، ماکارونی، سویا، عدس، لوبیا، رب، روغن مایع،، قند و شکر) بین بیماران تحت پوشش انجمن توزیع شد.


خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۳ بهمن ۱۴۰۰

مدرسه جدید بچه‌های روستای گلیان شیروان افتتاح شد

29 آبان 1400 مهرگیتی پروژه شماره 539 خود را که مدرسه 3 کلاسه «حسین فتاحی» در روستای گلین شهرستان شیروان استان خراسان شمالی بود، افتتاح کرد. روستای گلیان در فاصله 23 کیلومتری جنوب شیروان واقع است و 598 نفر جمعیت دارد.

این مدرسه استاندارد و ایمن 80 دانش آموز مقطع ابتدایی این روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۳ بهمن ۱۴۰۰

دومین کارگاه آموزشی مددکاری اجتماعی درآسایشگاه خیریه کهریزک البرز

مرحله دوم از کارگاه تخصصی مددکاری اجتماعی، توانمندسازی و ارتباط حرفه ای موثر ویژه مددکاران آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز مددکاری اجتماعی، خدمتی حرفه ای است که بر پایه ی دانش و مهارت های خاص قرار گرفته و هدف آن، کمک به افراد، گروه‌ها و در نهایت جامعه است به همین منظور کارگاه آموزشی مددکاران آسایشگاه با حضور مردانی رئیس انجمن مددکاران اجتماعی استان البرز، در سالن گردهمایی آسایشگاه برگزار شد.

مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه ۳ بهمن ۱۴۰۰

در پاییز امسال؛ 77 نفر از کودکان موسسه حامی پیدا کردند

پاییز امسال برای موسسه و بچه های خیریه مکنا پر از خیر و برکت بود و دلیلش اینکه که انسانهای خوش قلبی به جمع حامیان موسسه اضافه شدند. 77 نفر از فرشته ها و قهرمانان کوچک موسسه به لطف مهربانی و خوش قلبی خیرین عزیز حامی پیدا کردند و حامیان برای حمایت از این فرشته ها مبالغی را به صورت ماهانه پرداخت می کنند.


موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۳ بهمن ۱۴۰۰

دیدار مستندسازان شبکه افق با مادران سالخورده کهریزک

مدیر گروه اجتماعی شبکه افق، تولید ویژه برنامه روز مادر را از دلایل حضور عوامل این شبکه تلویزیونی در آسایشگاه خیریه کهریزک اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ عوامل برنامه تلویزیونی هاشور، مستندی که از شبکه افق به روی آنتن سیمای جمهوری اسلامی ایران می رود، با حضور در جمع مادران سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک به تهیه ویژه برنامه ای به مناسبت روز مادر پرداختند.

موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۳ بهمن ۱۴۰۰

معرفی کتاب هفت عادت مردمان موثر

ﻣﻮﺛﺮ ﺑﻮدن، ﺧﻮاه در زﻧﺪﮔﻲ ﺷﺨﺼﻲ ﺧﻮدﻣﺎن و ﺧﻮاه در زﻧﺪﮔﻲ دﻳﮕﺮان، ﻣﺤﺼﻮل « ﻣﻨﺶ » ﻣﺎﺳﺖ، ﻧﻪ ﺛﻤﺮه ﻗﻮاﻋﺪ و ﻓﻨﻮﻧﻲ ﺑﺮای اداره ﻳﺎ ﻛﻨﺘﺮل ﻛﺮدن دﻳﮕﺮان . ﻫﻔﺖ ﻋﺎدت ﺗﻮﺻﻴﻪ ﺷﺪه در اﻳﻦ ﻛﺘﺎب، ﺑﺮﻧﺎﻣﻪای ﺑﺮای اﻳﺠﺎد ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺑﻨﻴﺎدی و ﭘﺎﻳﺪار اﺳﺖ ﻣﺸﺮوط ﺑﺮاﻳﻨﻜﻪ آﻧﻬﺎ را ﺑﻪ ﺧﻮﺑﻲ ﺑﻴﺎﻣﻮزﻳﺪ، ﺑﻪ دﻳﮕﺮان ﺗﻌﻠﻴﻢ دﻫﻴﺪ و ﻣﺘﻌﻬﺪ ﺷﻮﻳﺪ ﻛﻪ در زﻧﺪﮔﻲ روزﻣﺮه ﺑﻪﻛﺎرﮔﻴﺮﻳﺪ. ﻧﺨﺴﺘﻴﻦ ﺛﻤﺮه اﻳﻦ ﻫﻔﺖ ﻋﺎدت اﺣﺘﺮام ﺑﻪ ﺧﻮد و اﻋﺘﻤﺎد ﺑﻪﻧﻔﺲ اﻓﺰونﺗﺮ ﻧﺎﺷﻲ از ﺧﻮﻳﺸﺘﻦداری اﺳﺖ .

Loading...