خیریه بچه های سیب سرخ خیریه بچه های سیب سرخ ۳ بهمن ۱۴۰۰

گروه موسیـقی بچه های سیب سرخ

موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۳۰ دی ۱۴۰۰

ضرورت مشاوره ژنتیک در مراکز درمان سرطان

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا برای درمانجویان تحت پوشش این مرکز مشاوره فردی برگزار گردید. افراد در ساعات مختلف روز برنامه ریزی شدند و با رعایت پرتوکل های بهداشتی مشاوره بزشکی برگزار گردید.

دکتر رضا نکوئیان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و متخصص ژنتیک پزشکی در حوزه سرطان بر ضرورت مشاوره در مراکز درمان سرطان تاکید نمود.


خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۳۰ دی ۱۴۰۰

افتتاح 4 مدرسه در استان کرمان

طی تاریخ نوزدهم الی بیستم آبان ماه 1400، چهار مدرسه مهرگیتی در استان کرمان با حضور مسئولین استانی، خیرین عزیز و نمایندگان موسسه مردم‌نهاد مهرگیتی به شرح زیر افتتاح گردید.

ـ دبیرستان دخترانه 3 کلاسه «سحر طوسی» پروژه شماره 340 مهرگیتی در روستای سهران کهنوج

ـ هنرستان دخترانه 16 کلاسه «هما روحی» پروژه شماره 354 مهرگیتی در روستای نظام‌شهر روداب شرقی در نرماشیر

ـ مدرسه 2 کلاسه «ایران من 94 » پروژه شماره 260 مهرگیتی در روستای پشت مرز جیرفت

ـ هنرستان 13 کلاسه «ایران من 107» پروژه شماره 412 مهرگیتی در جیرفت

این مدارس با همت خیرین انجمن حامی کانادا و فعالین اتاق بازرگانی در پویش ایران من احداث گردیده است.


خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۳۰ دی ۱۴۰۰

افتتاح مدرسه «دریا و درینا»، مسافران هواپیمای اوکراینی

مدرسه‌ «دریا و درینا» توسط خانواده موسوی به یاد پدرام موسوی، مژگان دانشمند و دو فرزندشان دریا و درینا موسوی، مسافران پرواز 752 تهران_اوکراین، با همراهی موسسه مردم‌نهاد مهرگیتی احداث شده و 21 دی ماه 1400 طی مراسمی با حضور خانواده این عزیزان، همراهان مهرگیتی، اهالی روستا و مسئولین آموزش و پرورش استان قزوین در روستای امیرآباد کهن بوئین زهرا افتتاح گردید.

این مدرسه شش کلاسه، که پروژه شماره 377 مهرگیتی است، 344 مترمربع زیربنا داشته و در زمینی به مساحت 3500 متر احداث شده است.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲۹ دی ۱۴۰۰

گفت و شنود معلولین جوان با مدرس سازمان نظام روانشناسی کشور

دکتر الهه ظاهری در گردهمایی معلولین جوان با تشریح مزایا و معایب ازدواج دو فرد معلول، به تحلیل موفقیت یا عدم موفقیت این مقوله پرداخت. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در گردهمایی معلولین جوان آسایشگاه خیریه کهریزک، آشنایی بیشتر با مقوله ازدواج در برنامه آموزشی آنان قرار گرفت.

موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۲۹ دی ۱۴۰۰

مجمع عمومی فوق العاده موسسه خیریه مهر سهیلا 7 آذر ماه 1400

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا مجمع عمومی فوق العاده با حضور اکثریت اعضا هیات امنای موسسه خیریه مهر سهیلا تشکیل گردید. مجمع عمومی فوق العاده موسسه خیریه مهر سهیلا در مورخ 7 آذر ماه 1400 با دستور جلسه فروش و تبدیل ملک های اشتراکی در محل موسسه برگزار گردید.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲۸ دی ۱۴۰۰

آشنایی بیشتر ناظران پرستاری با مقوله کنترل خشم

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در جمع ناظران پرستاری در آسایشگاه خیریه کهریزک با تفسیری جامع از خشم، مهارت های لازم جهت کنترل خشم را برای آنان یادآوری کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در نشست 2ساعته کارشناس ارشد روانشناسی بالینی با ناظران بخش های مختلف بستری مددجویان، آموزش های لازم جهت مواجهه با خشم و کنترل آن ارائه گردید.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲۸ دی ۱۴۰۰

رئیس بنیاد مستضعفان ؛ کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک، اسوه خدمتگزاری به محرومین جامعه هستند

در دیدار مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان از آسایشگاه خیریه کهریزک، بر رفع مشکلات معیشتی و مسکن کارکنان این مجموعه خیریه تأکید شد. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ رئیس بنیاد مستضعفان، خدمت به محرومین جامعه را توفیقی الهی برشمرد که نصیب بندگان خاص خداوند می شود.


خیریه باران رحمت الهی خیریه باران رحمت الهی ۲۸ دی ۱۴۰۰

برند خیریه خود را به دارایی تبدیل کنید

در جهان پر از هیاهوی بازاریابی خیریه ها، بسیاری از سازمان های خیریه مأموریت، اهداف و خدمات مشابهی دارند. به علت وجود و تمرکز مشابه مؤسسات خیریه دیگر، که به عنوان رقیب (ارائه دهندگان جایگزین) شناخته می شوند، برند غالباً می تواند بزرگ ترین تفاوت و تنها شانسِ ایستادن در این بازار رقابتی باشد.

برند وسیله ای است که از طریق آن و توسط مجموعه پیام هایی که منحصر به شماست، با مشتریانتان ارتباط برقرار می کنید. اگر برند با دقت ساخته شود، هم می تواند نشان دهنده موضوع و داستان شما باشد و هم دیگران را به آن دعوت کند. این امر می تواند بین حامیان، اهداکنندگان، داوطلبان، کارکنان و... وفاداری ایجاد کند و درنهایت می تواند به بزرگ ترین دارایی شما تبدیل شود.

موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۲۸ دی ۱۴۰۰

افتتاح کتابخانه مهر سهیلا

Loading...