نرم افزار جامع و یکپارچه مددکاری و مؤسسات خیریه
شبکه اجتماعی یُسرا در راستای رسالت خود علاوه بر فراهم سازی بستر شبکه اجتماعی یُسرا ، نرم افزار جامع و یکپارچه مددکاری و مؤسسات خیریه یُسرا را برای مؤسسات متاقضی فراهم آورده است. این سیستم دارای تایید بهزیستی می باشد و به صورت کلی تمامی فعالیت های موجود در مؤسسات خیریه را به صورت اتوماسیون مددکاری ، اداری و مالی مکانیزه کرده است. در زیر شرح کلی هر واحد را مشاهده می فرمایید.
واحدهای سیستم یُسرا برای مکانیزه سازی مؤسسات خیریه
واحدهای خدمات حمایتی و نیکوکاری
مشارکت های مردمی و خیرین
مدیریت خیرین، ثبت و گزارش های کمک های اهدایی نقدی و غیر نقدی
حمایتی و مددکاری
مدیریت کلیه خدمات حمایتی به مددجویان و ارائه پرونده دیجیتالی مددجو
صندوق صدقات
مدیریت و کنترل توزیع و تخلیه انواع صندوق صدقات در سطح شهر
خدمات پزشکی درمانی
مدیریت خدمات پزشکی و درمانی مؤسسه به مددجویان و کنترل پرونده پزشکی مددجو
اسکان موقت
مخصوص مؤسسات ، درمانگاه و بیمارستان هایی که برای مددجویان خدمات اسکان ارائه می دهند
مراکز نگه داری شبانه روزی
مخصوص مراکز نگه داری شبانه روزی از کودکان، معلولین، سالمندان و .....
تاج گل ، استند و بنر
مدیریت ثبت و کنترل سفارشات و کلیه موارد مربوط به تاج گل، استند و بنر
مستندات پرونده ها
ضمیمه کردن اسناد و مدارک پرونده ها با استفاد از اسکنر و یا عکس گرفته شده با موبایل
گزارش کار
مدیریت و ارائه گزارش کار طبق استانداردهای بهبود کیفیت جهت پیشبرد اهداف مؤسسه
استعلام مددجویان
استعلام از سامانه مددجو جهت کنترل عضویت متقاضی در سایر مؤسسات و انجمن های کشور
واحدهای امور مالی
حسابداری مالی
سیستم حسابداری مالی کاربردی مخصوص کنترل امور مالی در مؤسسات خیریه و سمن ها
خزانه داری و چک
مدیریت امورات خزانه داری و کنترل دسته چک های بانکی، چک های پرداختی و دریافت شده
حقوق و دستمزد
مدیریت حقوق و دستمزد پرسنل و تعریف انواع فرمول های محاسباتی حقوقی بر اساس نیاز
وام قرض الحسنه
ثبت انواع وام و مدیریت امور وام قرض الحسنه به متقاضیان و صدور دفترچه اقساط
بخش فروشگاه
مدیریت فروش در مؤسسه( فروش به مددجو و عموم در زمینه های غذایی، دارو، پوشاک و ...)
واحدهای امور اداری
انبار و کنترل موجودی ها
ثبت و کنترل کلیه ورود و خروج کالا از انبار ( خریداری و اهدایی )، مختص مؤسسات خیریه
اموال و دارایی ها
مدیریت اموال و دارایی های مؤسسه و کنترل وضعیت تحویلی آنها به پرسنل و سایرین
دبیر خانه و اتوماسین
مدیریت و ثبت کلیه مکاتبات داخلی و نامه های اداری مؤسسه ( ارسالی و دریافتی )
مدیریت صورتجلسه
ثبت و مدیریت صورتجلسات مؤسسه و کنترل فعالیتهای ثبت شده مصوبات وروند اجرای آنها
پرسنل و کارگزینی
ثبت کامل مشخصات هیات امنا، هیات مدیره، قراردادهای پرسنل و همکاران افتخاری
سامانه پیام کوتاه
ارسال پیام کوتاه هدفمند به صورت گروهی و تکی جهت اطلاع رسانی