اطلاعات کلی
عنوان مؤسـسه
حمایت از بیماران تهیدست قائم (عج)
مدیر عامل
مهین باقری مجدی
تاریخ اخذ مجوز
۱۳۸۴/۰۹/۳۰
نهاد صادر کننده مجوز
وزارت کشور
حوزه فعالیت مؤسـسه
خیریه و نیکوکاری
تاریخـچـه مؤسـسه

 تاریخچه موسسه خیریه حمایت از بیماران

موسسه خیریه حمایت ازبیماران تهیدست قائم (عج) و موسسه خیریه حضرت قائم (عج)حمایت از بیماران تهیدست پس از قریب 15 سال فعالیت اجتماعی افتخار آمیز در زمینه خدمت به افراد بی سرپرست و بی بضاعت سر انجام با تلاش و همت خیرین و پزشکان دلسوز در سال 84 با مجوز رسمی به شماره 201/4/618 و تحت شماره 865 به ثبت رسید.


اهداف اولیه موسسه

  • شناسایی افراد مستمند و بیمار
  • کمک به افراد تهیدست و نیازمند
  •  کمک به ایتام نیازمند
  • همیاری با افراد مختلف نیازمند و آسیب دیده جامعه
  • کار آفرینی در راستای خود اشتغالی افراد نیازمند
  • برگزاری تورهای سیاحتی و زیارتی
  • برگزاری کنسرت به منظور درآمدزایی به نفع موسسه(انجمن)


نمونه هایی از فعالیت های مؤسسه

این موسسه افتخار دارد اعلام نماید که با یاری خداوند متعال و کمک آقا امام زمان(عج) بعد از شناسایی افراد بیمار و نیازمند با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی پزشکی (بیمارستانهاوآزمایشگاههاو داروخانه ها) و پس از هماهنگی با خیرین نوع دوست و خداپرست درمان بسیاری از این بیماران به طور رایگان صورت پذیرفته است و خانواده های آنان نیز تحت پوشش این موسسه قرار گرفته اند. از دیگر فعالیت های این موسسه تهیه ارزاق و جهیزیه و کمک های جانبی اشتغال زایی برای افراد تحت پوشش است. همچنین برگزاری تورهای سیاحتی و زیارتی برای مددجویان و برگزاری کنسرت و جشنواره های مختلف به نفع مددجویان نمونه های دیگری از کارهای این موسسه هستند .


اهداف بلند مدت موسسه

این خیریه با احداث درمانگاه به منظور درمان رایگان بیماران تهیدست و ایجاد کارگاه های تولیدی در راستای اشتغال زایی افراد بیکار و نیازمند درصدد است تا (ماهی گرفتن را به مددجویان بیاموزد) به این صورت که آنها بتوانند در کارگاه های تولیدی آموزش های لازم جهت اشتغال و کسب روزی را فرا گیرند. 


ارتباط با مؤسـسه
آدرس مؤسـسه

البرز -کرج -45 متری کاج نرسیده به پل آزادگان ساختمان رضا طبقه دو واحد 8