موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۳ بهمن ۱۴۰۰

معرفی کتاب هفت عادت مردمان موثر

ﻣﻮﺛﺮ ﺑﻮدن، ﺧﻮاه در زﻧﺪﮔﻲ ﺷﺨﺼﻲ ﺧﻮدﻣﺎن و ﺧﻮاه در زﻧﺪﮔﻲ دﻳﮕﺮان، ﻣﺤﺼﻮل « ﻣﻨﺶ » ﻣﺎﺳﺖ، ﻧﻪ ﺛﻤﺮه ﻗﻮاﻋﺪ و ﻓﻨﻮﻧﻲ ﺑﺮای اداره ﻳﺎ ﻛﻨﺘﺮل ﻛﺮدن دﻳﮕﺮان . ﻫﻔﺖ ﻋﺎدت ﺗﻮﺻﻴﻪ ﺷﺪه در اﻳﻦ ﻛﺘﺎب، ﺑﺮﻧﺎﻣﻪای ﺑﺮای اﻳﺠﺎد ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺑﻨﻴﺎدی و ﭘﺎﻳﺪار اﺳﺖ ﻣﺸﺮوط ﺑﺮاﻳﻨﻜﻪ آﻧﻬﺎ را ﺑﻪ ﺧﻮﺑﻲ ﺑﻴﺎﻣﻮزﻳﺪ، ﺑﻪ دﻳﮕﺮان ﺗﻌﻠﻴﻢ دﻫﻴﺪ و ﻣﺘﻌﻬﺪ ﺷﻮﻳﺪ ﻛﻪ در زﻧﺪﮔﻲ روزﻣﺮه ﺑﻪﻛﺎرﮔﻴﺮﻳﺪ. ﻧﺨﺴﺘﻴﻦ ﺛﻤﺮه اﻳﻦ ﻫﻔﺖ ﻋﺎدت اﺣﺘﺮام ﺑﻪ ﺧﻮد و اﻋﺘﻤﺎد ﺑﻪﻧﻔﺲ اﻓﺰونﺗﺮ ﻧﺎﺷﻲ از ﺧﻮﻳﺸﺘﻦداری اﺳﺖ .

موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۳۰ دی ۱۴۰۰

ضرورت مشاوره ژنتیک در مراکز درمان سرطان

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا برای درمانجویان تحت پوشش این مرکز مشاوره فردی برگزار گردید. افراد در ساعات مختلف روز برنامه ریزی شدند و با رعایت پرتوکل های بهداشتی مشاوره بزشکی برگزار گردید.

دکتر رضا نکوئیان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و متخصص ژنتیک پزشکی در حوزه سرطان بر ضرورت مشاوره در مراکز درمان سرطان تاکید نمود.


موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۲۹ دی ۱۴۰۰

مجمع عمومی فوق العاده موسسه خیریه مهر سهیلا 7 آذر ماه 1400

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا مجمع عمومی فوق العاده با حضور اکثریت اعضا هیات امنای موسسه خیریه مهر سهیلا تشکیل گردید. مجمع عمومی فوق العاده موسسه خیریه مهر سهیلا در مورخ 7 آذر ماه 1400 با دستور جلسه فروش و تبدیل ملک های اشتراکی در محل موسسه برگزار گردید.

موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۲۸ دی ۱۴۰۰

افتتاح کتابخانه مهر سهیلا

موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۲۶ دی ۱۴۰۰

اولین جلسه شورای داوطلبان با موضوع طراحی گام بهبودی برای بیماران مبتلا به سرطان

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا اولین جلسه شورای داوطلبان با موضوع “طراحی گام های بهبودی” در مورخ 10 آبان ماه 1400 تشکیل گردید. محمدجعفر گودرزی مددکاری اجتماعی و مدرس دوره های تحلیل رفتار متقابل در این جلسه گفت:

دوازده قدم برنامه‌ای متشکل از مجموعه‌ای از اصول راهنماست که برای بهبودی وسواس‌های رفتاری و دیگر مشکلات رفتاری به‌کار می‌رود.

موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۲۱ دی ۱۴۰۰

هم افزایی خیرین و موسسات خیریه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی استان البرز

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا دکتر بیننده مدیر کل اجتماعی استانداری البرز دهم آذر ماه 140‪0 از موسسه خیریه مهر سهیلا حامی بیماران مبتلا به سرطان بازدید نمود. ایشان در جمع کارکنان موسسه خیریه مهر سهیلا شخصا با اهدای مجوز تمدید فعالیت این مرکز به آقای ناصر امینی مدیرعامل موسسه از تلاش های شفاف و انسان دوستانه این موسسه و کارکنان، قدردانی نمود

موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۱۷ دی ۱۴۰۰

معرفی کتاب قانون توانگری

هیچ کس کسادی و زندگی بی برکت را دوست ندارد . البته نباید هم دوستشان داشت.این کتاب با بیان قوانینی ساده و منسجم کامیابی را تضمین می کند. سبک زیبا و داستان‌گونه نویسنده، ترجمه روان کتاب، ذکر منابع و مراجع مختلف، دسته‌بندی صحیح مطالب،‌ ارئه راهکارهای عملی، آموزش صحیح استفاده از جملات تأکیدی مثبت و بسیاری آیتم‌های دیگر نقاط قوت این کتاب می‌باشد که امیدوارم با مطالعه و استفاده از اصول مطرح شده در این کتاب کم‌کم به قدرتهای درون‌تان ایمان بیاورید و در جهت رشد و ارتقاء مادی و معنوی خود قدمی بردارید!

موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۱۰ دی ۱۴۰۰

سفر قهرمانی مسیر صحیح خودشناسی

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا کلاس های سفر قهرمانی ویژه درمانجویان مهر سهیلا در حال برگزاری است. این کلاس ها با حضور سرکار خانم سعیده امانی مدرس دوره های سفر قهرمانی هر هفته روز های دوشنبه برگزار می گردد. کلاس های سفر قهرمانی در واقع مسیر های صحیح خودشناسی را آموزش می دهد.

موسسه خیریه مهرسهیلا موسسه خیریه مهرسهیلا ۷ دی ۱۴۰۰

داستان ماه اکتبر و روبان صورتی با همکاری موسسه بهنام دهشپور

همزمان با فرا رسیدن ماه اکتبر (ماه جهانی ارتقاء آگاهی بانوان در زمینه سرطان سینه) امسال نیز پویش ملی همه با هم به پیش، برای جهانی بدون ترس از بیماری سرطان پستان، امسال نیز با شعار چند دقیقه برای یک عمر با همکاری موسسات خیریه دهش پور و موسسه خیریه مهر سهیلا و بیش از 20 موسسه همکار برگزار گردید.

Loading...