موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲۸ دی ۱۴۰۰

رئیس بنیاد مستضعفان ؛ کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک، اسوه خدمتگزاری به محرومین جامعه هستند

در دیدار مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان از آسایشگاه خیریه کهریزک، بر رفع مشکلات معیشتی و مسکن کارکنان این مجموعه خیریه تأکید شد. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ رئیس بنیاد مستضعفان، خدمت به محرومین جامعه را توفیقی الهی برشمرد که نصیب بندگان خاص خداوند می شود.


موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲۶ دی ۱۴۰۰

جشن معلولین ورزشکار و قهرمانان مدال آور پاراآسیایی در آسایشگاه خیریه کهریزک

ورزشکار قهرمان و 6 مربی توانمند معلول در این جشن بزرگ، هدایای نفیس خود را از دستان مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک دریافت کردند.به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ معلولین جوان و قهرمانی که در جشنواره ورزشی صاحب رتبه های برتر شده بودند، در جشن بزرگی که به همین منظور تدارک دیده شده بود، مورد تجلیل مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ، سایر مدیران و کارکنان این مجموعه خیریه قرار گرفتند. علاوه بر 45 ورزشکار و 6 مربی توانمند معلول که منتخبین این دوره شناخته شدند، از معلولین قهرمانی که در مسابقات پاراآسیایی بحرین صاحب مدال شدند، تجلیل شایسته ای به عمل آمد.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲۴ دی ۱۴۰۰

افتتاح ساختمان جدید واحد پرستاری در آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با هدف تجمیع دفاتر سوپروایزر ها و ناظران بخش های مختلف بستری و نیز بهبود عملکرد مدیران واحد پرستاری، ساختمان جدید این واحد در زمینی به وسعت 220 متر مربع افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲۴ دی ۱۴۰۰

درخشش سالمند کهریزک در مسابقات ورزشی

 در جشنواره مسابقات ورزشی بهزیستی کشور، آسایشگاه خیریه کهریزک البرز با درخشش احمد دلگشا سالمند آسایشگاه سکوی دوم را از آن خود کرد. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ در جشنواره مسابقات ورزشی که بصورت مجازی برگزار شد سالمند ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز مقام دوم را کسب کرد.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲۱ دی ۱۴۰۰

صدای جشن و شادی در کهریزک طنین انداز شد

عزیزه و فرهاد، دو توانخواه ساکن در آسایشگاه کهریزک، تصمیم گرفتند تا وعده های عاشقانه خود را به واقعیت تبدیل کنند. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ صدای خوش جشن و شادی، باز هم در کهریزک طنین انداز شد که این بار جنس آن مربوط به ازدواج و مراسم عروسی 2 تن از توانخواهان ساکن در آسایشگاه است.


موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۱۹ دی ۱۴۰۰

برگزاری کارگاه مادر و کودک با موضوع کاهش استرس در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز

کارگاه مادر و کودک جهت کاهش اضطراب، استرس و بهبود ارتباط خانواده ها با کودکانشان در مرکز نگهداری و توانبخشی کودکان، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: با توجه به اهمیت نقش والدین در زندگی کودک، کارگاهی با عنوان کارگاه مادر و کودک با شرکت مادران و کودکان مرکز آموزش و توانبخشی روزانه کودکان برگزار شد.


موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۱۷ دی ۱۴۰۰

گردهمایی آموزشی گروه بانوان نیکوکار

ارتقاء دانش خود مراقبتی، نحوه استفاده بهینه از ملزومات یکبار مصرف و دفع صحیح آن، از اهداف اصلی گردهمایی گروه های نیکوکاری در آسایشگاه خیریه کهریزک است. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با تشریک مساعی معاونت اجرایی و سرپرست گروه بانوان نیکوکار، جلسات آموزشی کلیه نیکوکارانی که جهت انجام امور مربوط به بهداشت فردی مددجویان فعال هستند، در برنامه کاری مرکز علمی کاربردی کهریزک و نیز حمایتهای همه جانبه مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک قرار گرفت.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۱۷ دی ۱۴۰۰

قویترین مردان ایران در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز

قویترین مردان ایران با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز از کودکان معلول ذهنی، معلولان جسمی حرکتی و سالمندان ساکن در این آسایشگاه دیدار کردند.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۱۲ دی ۱۴۰۰

آغاز امتحانات دانش آموزان معلول کهریزک

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با حضور ناظرانی از آموزش و پرورش شهر کهریزک و در مرکز آموزش « ما می خواهیم، ما می توانیم » ، امتحانات دانش آموزان معلول کهریزک در حال برگزاری است. این 22 دانش آموز معلول و مستعد که زیر نظر معلمان افتخاری خود مشغول به تحصیل هستند، در حالی امتحانات ترم نخست سال تحصیلی 1400 _1401 را پشت سر می گذارند که در صورت موفقیت، مجوز حضور در ترم دوم سال تحصیلی آینده را کسب خواهند کرد.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۱۲ دی ۱۴۰۰

آسایشگاه خیریه کهریزک البرز مجموعه ای از توانمندی هاست

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: براتی رئیس هیئت های جانبازان و معلولین استان البرز به همراه اعضای شورای شهر محمد شهر با حضور در مجموعه کهریزک با ورزشکاران معلول این مرکز دیدار و از نفرات انتخاب شده برای حضور در تیم ملی بوچیا تقدیر کردند. در مسابقات کشوری و انتخابی بوچیا 7 نفراز معلولین ورزشکار کهریزک البرز بصورت مجازی شرکت که 2 نفر از آنها برگزیده و برای مسابقات پیش رو کشور به اردوی تیم ملی دعوت می شوند

Loading...