موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲ خرداد ۱۴۰۱

همبستگی جوانان معلول در خوشبختی زوج جوان کهریزک

جوانان معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک که شاهد خوشبختی همنوعان خود در آینده نزدیک هستند، به پیشواز بدرقه آنان با مهر و عاطفه ای مثال زدنی رفتند. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ جهیزیه عروس و داماد جدید کهریزک در حالی به منزل آنان منتقل شد که موجی از همبستگی جوانان معلول را در خوشبختی دوستان و همنوعان خود به دنبال داشت.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲ خرداد ۱۴۰۱

تقدیر از کارکنان امور اجتماعی شاغل در آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ کارکنان امور اجتماعی متشکل از مددکاران، روانشناسان و بخش پذیرش آسایشگاه مورد تجلیل اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک قرار گرفتند.

در این دیدار گرم و صمیمی، دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد کارشناسان امور اجتماعی آسایشگاه، گفت : کیفیت بالای کار در این حوزه برای ما به اثبات رسیده است، اگر بتوان شاخص هایی را در زمینه کمیت امور بویژه در بخش مددکاری تعریف و ارائه نمود، ارزیابی توانمندی و کارآمدی این واحد با شفافیت بیشتری مورد بررسی و اظهار نظر قرار می گیرد.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۸ بهمن ۱۴۰۰

آغاز دوره پودمان تکمیلی بهیاری سالمندی در آسایشگاه خیریه کهریزک

برگزیدگان نهایی آزمون ورودی بهیاری سالمندی، جهت تکمیل فرایند آموزشی به مرکز علمی کاربردی کهریزک دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ پس از اعلام نتایج آزمون ورودی بهیاری سالمندی که با حضور بیش از یکصد نفر از کارکنان واحد پرستاری برگزار شد، پذیرفته شدگان نهایی آماده پوشیدن لباس بهیاری می شوند.

علی رضا معماری مدیر پرستاری آسایشگاه در تشریح وضعیت این دانشجویان اظهار داشت : طبق پروتکل های تعریف شده و با تأیید نهایی شورای آموزشی، 24 نفر از کارکنان واحد پرستاری جهت گذراندن دوره نهایی به کلاس های آموزشی دعوت شدند.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۶ بهمن ۱۴۰۰

سیل محبت نیکوکاران در روز مادر

در روزی که به نام مقدس مادر نامگذاری شده است نیکوکاران کهریزک همچون گذشته مادران سالخورده کهریزک را فراموش نکردند. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و گرامیداشت روز زن، تعدادی از نیکوکاران و خیرین با همکاری گروه پویش سپید به مدیریت دانیال بختیاری با اهدای گل و هدایای ویژه روز مادر با مادران ساکن در کهریزک دیدار کردند.


موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۶ بهمن ۱۴۰۰

گرامیداشت روز مادر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)

به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ، آیین گرامیداشت روز مادر با حضور هنرمندان استان البرز در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در کشور به نام روز مادر نامگذاری شده است و در چنین روزی فرزندان با اهدای گل و هدایا به مادران خود این روز را گرامی می دارند اما در این بین مادرانی هستند که در حسرت دیدن فرزندان خود می باشند مادرانی که سال ها برای فرزندان خود زحمت کشیده اند و امروز خواسته یا ناخواسته شرایط روزگار آنها را از فرزندان خود دور کرده است.به همین منظور جشن با شکوهی با حضور مادران سالخورده و هنرمندان استان البرز در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.


موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۳ بهمن ۱۴۰۰

کهریزک نزدیک ترین راه ارتباطی با خداست

مدیران بانک ملت در اقدامی پسندیده با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز ، توانخواهان این مجموعه را خوشحال کردند. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز : عبادیان معاون اداره کل بانک ملت و عسگری ریاست مسئولیت های اجتماعی بانک ملت با اهدا هدایای غیر نقدی از آسایشگاه خیریه کهریزک دیدن کردند.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۳ بهمن ۱۴۰۰

دومین کارگاه آموزشی مددکاری اجتماعی درآسایشگاه خیریه کهریزک البرز

مرحله دوم از کارگاه تخصصی مددکاری اجتماعی، توانمندسازی و ارتباط حرفه ای موثر ویژه مددکاران آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز مددکاری اجتماعی، خدمتی حرفه ای است که بر پایه ی دانش و مهارت های خاص قرار گرفته و هدف آن، کمک به افراد، گروه‌ها و در نهایت جامعه است به همین منظور کارگاه آموزشی مددکاران آسایشگاه با حضور مردانی رئیس انجمن مددکاران اجتماعی استان البرز، در سالن گردهمایی آسایشگاه برگزار شد.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۳ بهمن ۱۴۰۰

دیدار مستندسازان شبکه افق با مادران سالخورده کهریزک

مدیر گروه اجتماعی شبکه افق، تولید ویژه برنامه روز مادر را از دلایل حضور عوامل این شبکه تلویزیونی در آسایشگاه خیریه کهریزک اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ عوامل برنامه تلویزیونی هاشور، مستندی که از شبکه افق به روی آنتن سیمای جمهوری اسلامی ایران می رود، با حضور در جمع مادران سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک به تهیه ویژه برنامه ای به مناسبت روز مادر پرداختند.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲۹ دی ۱۴۰۰

گفت و شنود معلولین جوان با مدرس سازمان نظام روانشناسی کشور

دکتر الهه ظاهری در گردهمایی معلولین جوان با تشریح مزایا و معایب ازدواج دو فرد معلول، به تحلیل موفقیت یا عدم موفقیت این مقوله پرداخت. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در گردهمایی معلولین جوان آسایشگاه خیریه کهریزک، آشنایی بیشتر با مقوله ازدواج در برنامه آموزشی آنان قرار گرفت.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲۸ دی ۱۴۰۰

آشنایی بیشتر ناظران پرستاری با مقوله کنترل خشم

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در جمع ناظران پرستاری در آسایشگاه خیریه کهریزک با تفسیری جامع از خشم، مهارت های لازم جهت کنترل خشم را برای آنان یادآوری کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در نشست 2ساعته کارشناس ارشد روانشناسی بالینی با ناظران بخش های مختلف بستری مددجویان، آموزش های لازم جهت مواجهه با خشم و کنترل آن ارائه گردید.

Loading...