مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه ۳ بهمن ۱۴۰۰

در پاییز امسال؛ 77 نفر از کودکان موسسه حامی پیدا کردند

پاییز امسال برای موسسه و بچه های خیریه مکنا پر از خیر و برکت بود و دلیلش اینکه که انسانهای خوش قلبی به جمع حامیان موسسه اضافه شدند. 77 نفر از فرشته ها و قهرمانان کوچک موسسه به لطف مهربانی و خوش قلبی خیرین عزیز حامی پیدا کردند و حامیان برای حمایت از این فرشته ها مبالغی را به صورت ماهانه پرداخت می کنند.


مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه ۱۲ دی ۱۴۰۰

کمیته بانوان موسسه در پویش «پنجشنبه‌های همدلی»

بانوان خوش سلیقه موسسه هر هفته روزهای پنجشنبه دور هم جمع می‌شوند تا با تهیه و فروش غذاهای سنتی_خانگی سفره‌های خیرین سخاوتمند را به برکت شادی و خوشحالی کودکان بیمار و نیازمند زینت ببخشند.
این هفته بانوان موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه برای فروش «پلو با خورشت قیمه» تدارک دیدند و خیرین و حامیانی که تمایل دارند در این امر نیک سهیم شوند، می‌توانند با شماره 09147267006 تماس گرفته و غذا رزرو کنند. تمام درآمد حاصل از فروش غذا در پویش «پنجشنبه‌های همدلی» صرف کمک به معیشت، تحصیل و تهیه داروی کودکان بیمار و نیازمند عضو موسسه می‌شود.
مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه ۱۲ دی ۱۴۰۰

توزیع 1000 پک یلدا و موادغذایی/برگ زرین دیگری در دفتر مهربانی ارومیه رقم خورد

در آستانه شب یلدا یک‌هزار کودک بیمار و نیازمند به لطف حمایت‌های بی دریغ حامیان و مهربانی خیرین بسته های ویژه یلدا و معیشتی دریافت کردند. امسال یلدا برای کودکان نیازمند رنگ و عطر دیگری داشت چون بسته‌های معیشتی تنها قرار بود شامل، مرغ، برنج، پنیر، ماکارونی، عدس و روغن باشد اما مقیاس مهربانی خیرین آنقدر وسعت داشت که اقلام دیگری مانند موادشوینده، انواع شکلات صبحانه و حتی گوشت نیز به آن اضافه شد و کودکان را کلی ذوق زده کرد.


مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه ۷ دی ۱۴۰۰

فرزندان موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه و کسب افتخار

رضا یکی از مددجویان معلول موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه در رشته شطرنج در مسابقات کشوری خراسان رضوی موفق به کسب مقام سوم کشوری و مدال برنز وکسب مدال طلای اخلاق و مدال نقره توانمندیهای کشور شد.

مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه مرکز اقامتی-درمانی کودکان بیمار ارومیه ۷ دی ۱۴۰۰

خانه آرزوها در اولین پنجشبه دی ماه، آنلاین بازگشایی می‌شود

خانه آرزوهای موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه در اولین پنجشنبه دی ماه به صورت آنلاین برگزار می شود. آرزوی کودکان در وب سایت موسسه به آدرس www.urmiachild.com قابل دسترس است و حامیان مهربان می توانید به صورت آنلاین آنها را برآورده کرده و سفیر خوشحالی کودکان نیازمند باشید.

Loading...