خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۸ بهمن ۱۴۰۰

طرح تعمیق یادگیری برای دانش آموزان مناطق محروم

طرح تعمیق یادگیری شامل, 80 ساعت کلاس‎ تعاملی آنلاین در دروس اصلی دوره ‎های مشاوره، کتب و جزوات آموزشی با دبیران شناخته شده تهران است و به دانش آموزان کم برخودار و آسیب های اجتماعی کمک میکند که در یک برنامه ریزی سریع کتاب های خود را جمع بندی کرده و سال تحصیلی با موفقیت و اعتماد به نفس به پایان برسانند. 

امسال نیز خود را آماده کرده ایم برای دانش آموزان کم برخوردار و آسیب اجتماعی، طرح تعمیق یادگیری ویژه دوره دوم متوسطه (دهم، یازدهم و دوازدهم) را با حضور 1000 دانش‌آموز در سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی در استان لرستان و همدان کلید بزنیم و برای این هزار دانش آموز مستعد در مناطق کمتر برخوردار این استان ها، فرصت برابری برای یادگیری ایجاد کنیم.

خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۶ بهمن ۱۴۰۰

مدرسه‌ای به نام معرفت

شهرزاد عاصمی یکی از همراهان قدیمی مهرگیتی است که تا کنون با همراهی دوستانش قرارداد ساخت 3 مدرسه را با مهرگیتی امضا کرده است. مدرسه «الف» در نوک آباد استان سیستان و بلوچستان و مدرسه «احسان» در استان لرستان با همت او ساخته شد. شهرزاد در ماه مبارک رمضان امسال هم تصمیم گرفت تا ساخت سومین مدرسه را به نام «معرفت» رقم بزند. او هزینه ساخت این مدرسه را از کمک‌های نقدی دوستان و دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرامش تأمین کرد.

مدرسه «معرفت» به زودی در روستای کریم آباد جیرفت استان کرمان احداث خواهد شد.

خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۶ بهمن ۱۴۰۰

افتتاح دو مدرسه «قلم» در استان خوزستان

در تاریخ 22 آبان ماه 1400 دو مدرسه 3 کلاسه به نامهای قلم3 و قلم 8 با حضور خیر محترم در استان خوزستان افتتاح شد. مدرسه قلم 3 که پروژه شماره 312 مهرگیتی است در روستای آلبونیس اهواز واقع شده و مدرسه قلم 8 ، پروژه شماره 311 مهرگیتی است که برای بچه‌های روستای عدل شوشتر احداث شده است.

خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۳ بهمن ۱۴۰۰

مدرسه جدید بچه‌های روستای گلیان شیروان افتتاح شد

29 آبان 1400 مهرگیتی پروژه شماره 539 خود را که مدرسه 3 کلاسه «حسین فتاحی» در روستای گلین شهرستان شیروان استان خراسان شمالی بود، افتتاح کرد. روستای گلیان در فاصله 23 کیلومتری جنوب شیروان واقع است و 598 نفر جمعیت دارد.

این مدرسه استاندارد و ایمن 80 دانش آموز مقطع ابتدایی این روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد.

خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۳۰ دی ۱۴۰۰

افتتاح 4 مدرسه در استان کرمان

طی تاریخ نوزدهم الی بیستم آبان ماه 1400، چهار مدرسه مهرگیتی در استان کرمان با حضور مسئولین استانی، خیرین عزیز و نمایندگان موسسه مردم‌نهاد مهرگیتی به شرح زیر افتتاح گردید.

ـ دبیرستان دخترانه 3 کلاسه «سحر طوسی» پروژه شماره 340 مهرگیتی در روستای سهران کهنوج

ـ هنرستان دخترانه 16 کلاسه «هما روحی» پروژه شماره 354 مهرگیتی در روستای نظام‌شهر روداب شرقی در نرماشیر

ـ مدرسه 2 کلاسه «ایران من 94 » پروژه شماره 260 مهرگیتی در روستای پشت مرز جیرفت

ـ هنرستان 13 کلاسه «ایران من 107» پروژه شماره 412 مهرگیتی در جیرفت

این مدارس با همت خیرین انجمن حامی کانادا و فعالین اتاق بازرگانی در پویش ایران من احداث گردیده است.


خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۳۰ دی ۱۴۰۰

افتتاح مدرسه «دریا و درینا»، مسافران هواپیمای اوکراینی

مدرسه‌ «دریا و درینا» توسط خانواده موسوی به یاد پدرام موسوی، مژگان دانشمند و دو فرزندشان دریا و درینا موسوی، مسافران پرواز 752 تهران_اوکراین، با همراهی موسسه مردم‌نهاد مهرگیتی احداث شده و 21 دی ماه 1400 طی مراسمی با حضور خانواده این عزیزان، همراهان مهرگیتی، اهالی روستا و مسئولین آموزش و پرورش استان قزوین در روستای امیرآباد کهن بوئین زهرا افتتاح گردید.

این مدرسه شش کلاسه، که پروژه شماره 377 مهرگیتی است، 344 مترمربع زیربنا داشته و در زمینی به مساحت 3500 متر احداث شده است.

خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۱۹ دی ۱۴۰۰

افتتاح مدرسه بهسود 6 در جاجرم خراسان شمالی

مهرگیتی در تاریخ 29 آبان 1400 یک دبیرستان دخترانه را بخش مرکزی جاجرم استان خراسان جنوبی افتتاح کرد. مدرسه «بهسود 6» به همت شرکت بین المللی مدیریت توسعه بهسود احداث گردیده و از مجموعه مدارسی است که این شرکت با همراهی مهرگیتی در استانهای مختلف کشور در حال ساخت دارد.

خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۱۳ دی ۱۴۰۰

مدرسه آنلاین بسازیم

 تاکنون با همراهی شما عزیزان و شرکت‌ها و موسساتی که با ما همراهی کردند، بیش از 700 عدد تبلت و تلفن همراه هوشمند در میان دانش‌آموزان برتر استان‌های مختلف کشور توزیع شده است. شما می توانید گوشی و یا تبلت اهدایی خود را به آدرس موسسه مردم نهاد مهر گیتی ارسال کنید. 02188369567   02188376690

خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۱۳ دی ۱۴۰۰

افتتاح مدارس جمعیت امام علی در استان خوزستان

 طی تاریخ 22 الی 23 آبان ماه 1400 ، 6 مدرسه مجموعه مدارس امام‌ علی(ع) در استان خوزستان افتتاح شد. این مدارس یک کلاسه جایگزین مدارس سنگی این استان هستند. جمعیت امام علی (ع) با همراهی مهرگیتی 22 مدرسه در استانهای خوزستان، کرمان و سیستان و بلوچستان در حال ساخت دارد که تا کنون 8 مدرسه از این مدارس افتتاح شده است.

خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۷ دی ۱۴۰۰

اهدای تبلت و لپ‌تاپ در استرالیا

همکاری مشترک بنیاد یارا و موسسه مردم ‌نهاد مهرگیتی؛ مهرگیتی با همراهی دوستان خود در استرالیا اقدام به جمع‌آوری و تهیه تبلت و لپ‌تاپ و ورود به کشور جهت توزیع در مناطق کمتر برخوردار کشور می‌کند.

این کمپین از دو بخش تشکیل می شود:

1. جمع آوری تبلتها و لپتاپهای دست دوم در استرالیا

اگر در استرالیا هستید یا دوستانی در آنجا دارید می‌توانند برای اهدای تبلت یا لپ‌تاپ خود فرمی که در وبسایت یارا قرار داده شده پر کنند یا با شماره موبایل 0424906212 در استرالیا تماس بگیرند.

لینک صفحه: https://usedtablets.yarrafoundation.com/fa/

2. جمع آوری کمک‌های نقدی شما جهت تهیه و ارسال تبلت

اگر تبلت یا لپتاپ دست دومی ندارید ولی همچنان علاقه‌مند به همیاری در این کمپین هستید، می‌توانید به این کمپین کمک مالی کنید. دوستان ما در بنیاد یارا مبالغ جمع آوری شده را برای خرید و پوشش هزینه‌های ارسال تبلتها به ایران استفاده خواهند کرد.

لینک صفحه : https://www.mycause.com.au/page/252337/used-tablets-campaign-2021

Loading...