در جهان پر از هیاهوی بازاریابی خیریه ها، بسیاری از سازمان های خیریه مأموریت، اهداف و خدمات مشابهی دارند. به علت وجود و تمرکز مشابه مؤسسات خیریه دیگر، که به عنوان رقیب (ارائه دهندگان جایگزین) شناخته می شوند، برند غالباً می تواند بزرگ ترین تفاوت و تنها شانسِ ایستادن در این بازار رقابتی باشد.
برند وسیله ای است که از طریق آن و توسط مجموعه پیام هایی که منحصر به شماست، با مشتریانتان ارتباط برقرار می کنید. اگر برند با دقت ساخته شود، هم می تواند نشان دهنده موضوع و داستان شما باشد و هم دیگران را به آن دعوت کند. این امر می تواند بین حامیان، اهداکنندگان، داوطلبان، کارکنان و... وفاداری ایجاد کند و درنهایت می تواند به بزرگ ترین دارایی شما تبدیل شود.
تهیه و توزیع غذای گرم خیریه باران رحمت الهی به صورت ماهانه هر ماه در استان گلستان چند صد پرس غذا را با کمک نیکوکاران بین نیازمندان توزیع میکند. هدف کمپین ما رساندن غدای سالم و گرم بین افراد نیازمند استان گلستان است. این کار خداپسندانه بهصورت دائم در خیریه باران رحمت الهی اجرا خواهد شد و شما عزیزان میتوانید در کارخیر مهربانی خود را در قالب این پویش به ثمر برسانید.
تهیه و توزیع غذای گرم خیریه باران رحمت الهی به صورت ماهانه هر ماه در استان گلستان چند صد پرس غذا را با کمک نیکوکاران بین نیازمندان توزیع میکند. هدف کمپین ما رساندن غدای سالم و گرم بین افراد نیازمند استان گلستان است. این کار خداپسندانه بهصورت دائم در خیریه باران رحمت الهی اجرا خواهد شد و شما عزیزان میتوانید در کارخیر مهربانی خود را در قالب این پویش به ثمر برسانید.
برای مشاهده بیشتر موارد به سایت زیر مراجعه نمایید.
ما مردم ایران همه یک خانواده بزرگ هستیم. خانوادهای خونگرم و همدل که همیشه در سختیها کنار هم بودهایم و همیشه با شادی هم خوشحال شدیم. باور کنید بسیار راحت است روشن کردن چشمانی بی نور که پشتوانه زندگیشان را از دست داده اند و منتظر دستی گرم هستند که لحظه ای بر سرشان کشیده شود. بیایید در شبهای بلند سال حامی نیازمندان باشیم.
در این روزهای سخت که کرونا امان بسیاری از هموطنانمون را بریده ، بسیاری دیگر در شمال کشور سالهاست با بدیهی ترین مشکلات معیشتی برای خانواده هاشان روبرو هستند و این یعنی ، از تامین اولین قوت غالب زندگی یعنی “نان” و “آب سالم” ناتوان هستند. برنامه مشخص ما در موسسه خیریه باران رحمت الهی این است که معادل ریالی نذورات را صرف تهیه آرد و برنج و... برای مردم محروم استان گلستان کنیم .
برند وسیله ای است که از طریق آن و توسط مجموعه پیام هایی که منحصر به شماست، با مشتریانتان ارتباط برقرار می کنید. اگر برند با دقت ساخته شود، هم می تواند نشان دهنده موضوع و داستان شما باشد و هم دیگران را به آن دعوت کند. در جهان پر از هیاهوی بازاریابی خیریه ها، بسیاری از سازمان های خیریه مأموریت، اهداف و خدمات مشابهی دارند. به علت وجود و تمرکز مشابه مؤسسات خیریه دیگر، که به عنوان رقیب (ارائه دهندگان جایگزین) شناخته می شوند، برند غالباً می تواند بزرگ ترین تفاوت و تنها شانسِ ایستادن در این بازار رقابتی باشد.