برند خیریه خود را به دارایی تبدیل کنید

در جهان پر از هیاهوی بازاریابی خیریه ها، بسیاری از سازمان های خیریه مأموریت، اهداف و خدمات مشابهی دارند. به علت وجود و تمرکز مشابه مؤسسات خیریه دیگر، که به عنوان رقیب (ارائه دهندگان جایگزین) شناخته می شوند، برند غالباً می تواند بزرگ ترین تفاوت و تنها شانسِ ایستادن در این بازار رقابتی باشد.

برند وسیله ای است که از طریق آن و توسط مجموعه پیام هایی که منحصر به شماست، با مشتریانتان ارتباط برقرار می کنید. اگر برند با دقت ساخته شود، هم می تواند نشان دهنده موضوع و داستان شما باشد و هم دیگران را به آن دعوت کند. این امر می تواند بین حامیان، اهداکنندگان، داوطلبان، کارکنان و... وفاداری ایجاد کند و درنهایت می تواند به بزرگ ترین دارایی شما تبدیل شود.