خیریه نهرهای جاری بهشت خیریه نهرهای جاری بهشت ۲ خرداد ۱۴۰۱

خیریه نهرهای جاری بهشت در حال پخش غذای گرم و کمک به بیماران

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲ خرداد ۱۴۰۱

همبستگی جوانان معلول در خوشبختی زوج جوان کهریزک

جوانان معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک که شاهد خوشبختی همنوعان خود در آینده نزدیک هستند، به پیشواز بدرقه آنان با مهر و عاطفه ای مثال زدنی رفتند. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ جهیزیه عروس و داماد جدید کهریزک در حالی به منزل آنان منتقل شد که موجی از همبستگی جوانان معلول را در خوشبختی دوستان و همنوعان خود به دنبال داشت.

خیریه باران رحمت الهی خیریه باران رحمت الهی ۲ خرداد ۱۴۰۱

توزیع فرش برای نیازمندان واجد شرایط

از آغاز امسال 100تخته فرش از سوی موسسه به نیازمندان اهدا شد.

 موسسه خیریه باران رحمت الهی به لطف و عنایت خداوند منان و شما خیرین انسان دوست در حال توزیع فرش و کمک رسانی به قشر ضعیف و واجد شرایط می باشد .

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۲ خرداد ۱۴۰۱

تقدیر از کارکنان امور اجتماعی شاغل در آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ کارکنان امور اجتماعی متشکل از مددکاران، روانشناسان و بخش پذیرش آسایشگاه مورد تجلیل اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک قرار گرفتند.

در این دیدار گرم و صمیمی، دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد کارشناسان امور اجتماعی آسایشگاه، گفت : کیفیت بالای کار در این حوزه برای ما به اثبات رسیده است، اگر بتوان شاخص هایی را در زمینه کمیت امور بویژه در بخش مددکاری تعریف و ارائه نمود، ارزیابی توانمندی و کارآمدی این واحد با شفافیت بیشتری مورد بررسی و اظهار نظر قرار می گیرد.

نگهداری دختران بی سرپرست نیکان نگهداری دختران بی سرپرست نیکان ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

معرفی

مجتمع نیکان با مدیریت موسسه خیریه دارالاحسان سنندج بزرگترین مرکز نگهداری شبانه روزی از کودکان بی سرپرست، بد سرپرست و نابینایان غرب کشور می باشد که به لطف خدا و همت خیرین اداره می گردد.

این موسسه کاملا مردمی، غیر انتفاعی و غیر سیاسی با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی در راستای خدمت به جامعه ایتام و نیازمندان فعالیت میکند.

شماره کارت بانک قرض الحسنه مهر بنام خیریه دارالاحسان جهت واریز کمکهای خیرین

6063737001620929
خیریه مهر گیتی خیریه مهر گیتی ۸ بهمن ۱۴۰۰

طرح تعمیق یادگیری برای دانش آموزان مناطق محروم

طرح تعمیق یادگیری شامل, 80 ساعت کلاس‎ تعاملی آنلاین در دروس اصلی دوره ‎های مشاوره، کتب و جزوات آموزشی با دبیران شناخته شده تهران است و به دانش آموزان کم برخودار و آسیب های اجتماعی کمک میکند که در یک برنامه ریزی سریع کتاب های خود را جمع بندی کرده و سال تحصیلی با موفقیت و اعتماد به نفس به پایان برسانند. 

امسال نیز خود را آماده کرده ایم برای دانش آموزان کم برخوردار و آسیب اجتماعی، طرح تعمیق یادگیری ویژه دوره دوم متوسطه (دهم، یازدهم و دوازدهم) را با حضور 1000 دانش‌آموز در سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی در استان لرستان و همدان کلید بزنیم و برای این هزار دانش آموز مستعد در مناطق کمتر برخوردار این استان ها، فرصت برابری برای یادگیری ایجاد کنیم.

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۸ بهمن ۱۴۰۰

آغاز دوره پودمان تکمیلی بهیاری سالمندی در آسایشگاه خیریه کهریزک

برگزیدگان نهایی آزمون ورودی بهیاری سالمندی، جهت تکمیل فرایند آموزشی به مرکز علمی کاربردی کهریزک دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ پس از اعلام نتایج آزمون ورودی بهیاری سالمندی که با حضور بیش از یکصد نفر از کارکنان واحد پرستاری برگزار شد، پذیرفته شدگان نهایی آماده پوشیدن لباس بهیاری می شوند.

علی رضا معماری مدیر پرستاری آسایشگاه در تشریح وضعیت این دانشجویان اظهار داشت : طبق پروتکل های تعریف شده و با تأیید نهایی شورای آموزشی، 24 نفر از کارکنان واحد پرستاری جهت گذراندن دوره نهایی به کلاس های آموزشی دعوت شدند.

خیریه نهرهای جاری بهشت خیریه نهرهای جاری بهشت ۶ بهمن ۱۴۰۰

تهیه جهیزیه برای نوعروسان

موسسه خیریه کهریزک موسسه خیریه کهریزک ۶ بهمن ۱۴۰۰

سیل محبت نیکوکاران در روز مادر

در روزی که به نام مقدس مادر نامگذاری شده است نیکوکاران کهریزک همچون گذشته مادران سالخورده کهریزک را فراموش نکردند. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و گرامیداشت روز زن، تعدادی از نیکوکاران و خیرین با همکاری گروه پویش سپید به مدیریت دانیال بختیاری با اهدای گل و هدایای ویژه روز مادر با مادران ساکن در کهریزک دیدار کردند.


خیریه نهرهای جاری بهشت خیریه نهرهای جاری بهشت ۶ بهمن ۱۴۰۰

موسسه خیریه نهرهای جاری بهشت در دوران کرونا ویروس

Loading...